środa, 18 kwietnia 2012

Kotlety rybne

Moja córeczka uwielbia ryby pod każdą postacią, ale takie rybne pulpeciki wciąga jak szalona :-) W jej osobistym rankingu wyprzedają nawet wędzonego łososia, który do tej pory był numerem jeden. Co by nie mówić, Kotlety rybne górą :-)

Składniki:
500g filetów z morskiej ryby (u mnie mintaj)
2 cebule
2 suche bułki
2 jajka
Pęczek natki pietruszki
Łyżeczka soli
Łyżeczka pieprzu cytrynowego
2 łyżki kaszy manny
Bułka tarta
Olej

Wykonanie:
Jeżeli ryba jest zamrożona, to ją odmrażamy i dokładnie osuszamy. Powinno być ½ kg ryby po odmrożeniu. Rybę mielimy, mielimy też obraną cebulę. Bułki moczymy w wodzie, jak zmiękną, to po odciśnięciu dodajemy do ryby. Wbijamy jajka, dodajemy posiekaną natkę (nie musimy kroić bardzo drobno), przyprawy i kaszę. Wszystkie składniki dokładnie mieszamy.
Formujemy kotleciki, obtaczamy w bułce tartej i smażymy na złoty kolor, na patelni z rozgrzanym olejem. Po usmażeniu nadmiar tłuszczu możemy odsączyć na papierowym ręczniku. 


5 komentarzy:

  1. uwielbiam :) a Twoje wyglądaja przepysznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś musi być w tych rybnych kotlecikach bo i ja jako dziecko pamiętam że wyjątkowo je lubiłam ;-)
    Zresztą...do dziś je lubię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektórzy nie lubią ryb pod żadną postacią a ja uwielbiam a kotleciki wyglądają przepysznie niemniej jednak najlepsze jest zdjęcie twojego domowego smakosza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację kotlety rybne gorą !!! Wyglądają wspaniale :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem tak: idealne dla dzieci:) moja trzylatka się zajadała. za to osobiście wolę jak jest co pogryźć;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...